Wij maken gebruik van cookies om de website gebruiksvriendelijker te maken. Meer informatie.

X

Uw resultaten na verfijning

Er zijn 9 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Voorwoord

In 2015 bestond de ASN Bank 55 jaar. We begonnen als bank van de vakbeweging met een sociale missie. Daaruit vloeide later de zorg voor mensenrechten wereldwijd voort.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag

Klanten

De 629 duizend particuliere en zakelijke klanten van de ASN Bank zijn onze voornaamste belanghebbenden. Zij maken ons bestaan mogelijk. En ze maken het mogelijk dat wij bijdragen aan de verduurzaming van de samenleving.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag

Klanttevredenheid

Veel klanten voelen zich betrokken bij onze bank. Wij waarderen het dat zij met ons meedenken over onze missie, ons duurzaamheidsbeleid en onze dienstverlening.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag

Communicatie met klanten

ASN Bank-klanten zijn vaak heel betrokken bij de onderwerpen die wij belangrijk vinden, zoals klimaat, biodiversiteit en mensenrechten. Maar er reageren ook betrokken niet-klanten op onze blogs, posts en berichten op sociale media.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag

Bijeenkomsten in 2015

We praten graag met klanten, want dat zorgt wederzijds voor inspiratie en inzichten. Daarom organiseerden we bijeenkomsten voor klanten en andere geïnteresseerden, zowel in als buiten de Randstad.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag

Duurzame thema’s

“Duurzaamheid” is een vrij abstract begrip. We willen dit begrip voor (potentiële) klanten graag tastbaarder en concreter maken. Daarom concentreren we de communicatie over duurzaamheid op vijf duurzame thema’s.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag

Nieuwe themapartners

In het kader van ons nieuwe duurzame thema zorg & welzijn werken we sinds 2015 samen met twee nieuwe maatschappelijke partners: het Nationaal Ouderenfonds en KNGF Geleidehonden.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag

Betalen

De groei van het aantal klanten was voornamelijk te danken aan de boven verwachting grote instroom van klanten die een betaalrekening openden: 34.258, van wie ruim tweederde nog geen klant bij de ASN Bank was.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag

Humans of ASN

Op 1 november startte de campagne Humans of ASN op Facebook. De campagne was gebaseerd op Humans of New York, een initiatief om de stad New York een gezicht te geven.

Voeg toe aan Mijn Verslag Toegevoegd aan Mijn Verslag